• 0768 850 813
  • 0746 510 608

Termeni şi Condiţii

Amalia.ro vă recomandă citirea cu atenţie a termenilor şi condiţiilor pentru folosirea în condiţii adecvate a site-ului nostru. Comandarea produselor acestui site implică totodată acceptarea termenilor şi condiţiilor prezentate mai jos.

SC LOGIN Promotion SRL, operatatorul acestui site îşi rezervă dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă către utilizatori. Utilizatorii au permanent acces la termenii şi condiţiile de utilizare a site-ului, accesând pagina "Termeni şi Condiţii".

Preţul Produselor

Preţurile sunt exprimate în Lei, iar TVA-ul este inclus. Preţul final plătit de client este format din preţul de achiziţie al produsului, la care se adaugă costul de transport în cazul în care comanda este mai mică de 200 Lei, iar când comanda depaşeşte suma de 200 Lei transportul este gratuit. Amalia.ro nu percepe alte taxe suplimentare. Toate produsele vor fi livrate în limita stocului disponibil.

Returnare Produse

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, "Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14, în termen de 14 zile calendaristice începand cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator".

În cazul în care doreşti să înapoiezi anumite produse, care nu corespund aşteptărilor tale, poţi să o faci conform legii, suportând costul returului. Condiţiile pentru retur sunt următoarele:

  • Produsul trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (să aibă etichetele şi ambalajele originale).
  • Produsul trebuie expediat împreună cu toate accesoriile, aranjate în cutie aşa cum au fost primite.
  • Să nu prezinte semne de uzură, să nu aibe pete sau rupturi. Dacă ai primit un produs spart/rupt, anunţă problema în maximum 24 de ore.
  • Returul trebuie să se facă împreună cu documentele care l-au însoţit (factură şi, după caz, certificat de garanţie).

Dacă produsele pe care ţi le-am livrat au fost însoţite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie să returnezi şi cadourile.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de acelaşi fel şi vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

Contravaloarea produselor comandate se va restitui prin transfer bancar, într-un cont specificat de tine, în maximum 14 zile calendaristice. De asemenea, poţi opta pentru ca suma aferentă produsului returnat să reprezinte un avans pentru o viitoare comandă pe site-ul nostru.

Returul se face exclusiv prin Curierat Rapid, iar taxele de retur sunt suportate de către expeditorul coletului.

Dacă ai un produs defect, contactează-ne telefonic sau prin e-mail şi spune-ne problema. Ambalează produsele în cutiile originale. Pentru ca livrarea să se facă corespunzător, produsele şi cutiile originale trebuie să fie ambalate într-o coală de hârtie, într-o pungă sau cu folie de plastic. În cazul articolelor cu garanţie acestea trebuie să fie însoţite de o copie după certificatul de garanţie. Costurile de expediere şi returnare prin Curier pentru coletele trimise de client către noi sunt suportate de expeditor.

Orice problemă va fi soluţionată în maximum 7 zile lucrătoare de la semnalare.

Te rugăm să trimiţi în mod corespunzător produsele pentru retur:

  • Nu trimite colete prin curier fără a ne anunţa, întrucât acestea nu vor fi ridicate.
  • Nu trimite colete cu plată ramburs prin curier către Amalia.ro, întrucât acestea nu vor fi ridicate.
  • Nu expedia produsele neambalate, întrucât acestea nu vor fi acceptate. Te rugăm să le ambalezi cu o coală de hârtie, într-o pungă sau cu folie de plastic.

Pentru mai multe detalii poţi solicita informaţii telefonic sau prin e-mail.

Declinarea Responsabilităţii

Produsele prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar anumite caracteristici pot diferi faţă de poze (culoare, aspect, formă ...). Încercăm să vă prezentăm cât mai detaliat şi corect produsele şi să respectam acurateţea lor. Totuşi, NU garantăm că descrierea produselor şi a serviciilor precum şi conţinutul acestui website este lipsită de erori, completă şi actuală. SC LOGIN Promotion SRL nu-şi poate asuma responsabilitatea că toate produsele expuse sunt disponibile în stoc. Din acest motiv, firma îşi rezervă dreptul de a nu onora comanda dacă produsele nu mai sunt disponibile. Dacă un produs oferit de magazinul nostru nu corespunde descrierii sau este trimis eronat, clientul poate cere returnarea contravalorii, dar nicio altă despăgubire suplimentară.

Informaţii

Ne puteţi contacta telefonic de luni până vineri între orele 10.00 – 18.00 la numerele afişate pe site sau non-stop pe adresa de e-mail: contact@amalia.ro

Litigii

Amalia.ro va face tot posibilul ca toate neînţelegerile privind orice tip de dispută între părţi să fie rezolvată pe cale amiabilă de către reprezentanţii lor. În cazul în care rezolvarea neînţelegerilor nu este posibilă pe cale amiabilă, soluţionarea litigiilor va reveni instanţei judecătoreşti competente din România.

Ultima actualizare: 23 mai 2017, ora 03:15.